AKTUALIZACJA:
Na stanowisko została wybrana pani Agnieszka Roćko.
Dyrektor Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej w Lęborku ogłasza nabór na wolne stanowisko pracy SEKRETARKA
1. Nazwa stanowiska pracy: sekretarka
2. Wymagania niezbędne:
a) wykształcenie minimum średnie ekonomiczne lub wyższe na kierunkach: zarządzanie zasobami ludzkimi, ekonomia, administracja i zarządzanie,
b) co najmniej czteroletni staż pracy ogółem (w tym minimum dwuletnie doświadczenie w pracy w sekretariatach szkół lub placówek oświatowych) oraz co najmniej roczny staż pracy na stanowisku związanym z obsługą kadrową,
c) znajomość obsługi komputera, pakietu biurowego Microsoft Office (MS Word, MS Excel), obsługa poczty elektronicznej, praca z Systemem Informacji Oświatowej,
d) dobra znajomość przepisów prawa pracy,
e) posiadanie obywatelstwa polskiego i pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych.
3. Wymagania dodatkowe:
a) komunikatywność, umiejętność nawiązywania pozytywnych relacji z klientami,
b) samodzielność, staranność, obowiązkowość,
c) odpowiedzialność, systematyczność,
d) umiejętność pracy w zespole,
e) umiejętność prawidłowej organizacji pracy oraz stosowania przepisów prawa w praktyce,
e) kreatywność,
f) dyskrecja,
g) obsługa techniczna urządzeń biurowych.
4. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
Prowadzenie sekretariatu poradni.
Prowadzenie dokumentacji zgodnie z rzeczowym wykazem akt, instrukcją kancelaryjną i innymi przepisami szczególnymi, a w szczególności:
- praca z dokumentacją pracowniczą, wystawianie zaświadczeń, prowadzenie archiwum,
- prowadzenie ewidencji: czasu pracy pracowników, zwolnień lekarskich, delegacji służbowych, urlopów wypoczynkowych,
- prowadzenie księgi inwentarzowej poradni, kontrola zgodność inwentarza z zapisami w księgach,
- prowadzenie i archiwizowanie dokumentacji uczniów,
- obsługa korespondencji bieżącej.
Sporządzanie sprawozdań.
Udzielanie interesantom właściwych informacji z zakresu pracy poradni.
Prowadzenie ewidencji badanych i udzielonej pomocy.
Przyjmowanie i ewidencjonowanie wniosków rodziców o badania, informowanie o terminach badań, utrzymywanie kontaktu telefonicznego z rodzicami badanych dzieci i młodzieży.
Kierowanie ruchem uczniów – czuwanie nad terminami z nim związanymi.
Przekazywanie orzeczeń i opinii rodzicom.
Codzienny odbiór i przekazywanie dokumentów-korespondencji.
Dysponowanie zaliczka stałą. Dokonywanie bieżących zakupów materiałów biurowych, środków czystości itp.
Wykonywanie innych prac zleconych przez dyrektora poradni.
Zakres odpowiedzialności na stanowisku:
Odpowiedzialność za wykonanie powierzonych zadań szczegółowych wg kryterium legalności, rzetelności i gospodarności.
Odpowiedzialność za zachowanie tajemnicy służbowej.
5. Wymagane dokumenty:
a) kwestionariusz osobowy osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
b) życiorys (CV),
c) list motywacyjny,
d) kserokopie dokumentów potwierdzających wymagane wykształcenie oraz dodatkowe kwalifikacje,
e) kserokopie świadectw pracy lub innych dokumentów poświadczających staż pracy,
f) oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji.
6. Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku:
a) praca przy monitorze i urządzeniach biurowych,
b) praca w biurze zlokalizowanym na parterze budynku,
c) praca w pełnym wymiarze czasu pracy, stały czas pracy 8 godzin dziennie,
d) praca głównie siedząca.
Forma zatrudnienia: umowa o pracę z tym, że pierwsza na okres 6 miesięcy.
7. Miejsce i termin złożenia dokumentów:
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w sekretariacie Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej, ul. Okrzei 15a, 84-300 Lębork, lub pocztą z dopiskiem:
„Nabór na stanowisko sekretarki”
w terminie do dnia 28.12.2017r., godz.12:00 (decyduje data faktycznego wpływu do Poradni PP w Lęborku).
Poradnia nie przyjmuje ofert za pomocą poczty internetowej (mail).
8. Aplikacje, które wpłyną po terminie nie będą rozpatrywane.
Złożone oferty badane będą pod względem kompletności i spełnienia przez kandydatów wymagań formalnych na wskazane stanowisko.
Termin rozmowy kwalifikacyjnej dla osób, które spełniły wymagania formalne podany zostanie do wiadomości telefonicznie, po ocenie formalnej ofert.
Informacja o wyniku przeprowadzonego naboru będzie opublikowana na stronach Biuletynu Informacji Publicznej Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej w Lęborku http://bip.poradniapp.lebork.pl/ oraz Starostwa Powiatowego w Lęborku http://powiatleborski.bip.gov.pl/nabor-i-wyniki/.
Wymagane dokumenty aplikacyjne: kwestionariusz, list motywacyjny, szczegółowe CV oraz oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych powinny być podpisane własnoręcznie.